Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 08:40 - Плюс една в минало време
Автор: lafuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1827 Коментари: 4 Гласове:
7



 02.12.2008г.   Струва ми се, че цялата тази високосна година, от месец насам все се кани да свърши и все не свършва. Ей, направо ми уби надеждите в последните дни. Много наобратно върви някак си. А наскоро разбрах и, че се оказва с една секунда по-дълга от предишните. Да, съвсем наопаки – вместо да свършва, започва. Защото една нова секунда си е начало. Или просто на мен всичко ми е наобратно? Не мога да не кажа, че сигурно ми се струва така, заради собствения ми живот. Първо аз съм се родил наопаки. Името ми и отзад напред пак си е то. Работя наобратно на всички други хора. Тръгвам си, когато всички идват, и идвам, когато всики си отиват. Аз пътувам, трафикът е в другата посока. Остава да кажа и че съм обратен и нещата ще си дойдат на мястото. Да, ама не би. Сигурно затова ми се струва грешно забъркана цялата посока на нещата. Уж по чесовниковата стрелка, а всъщност с едно назад. Не е само моя тази лудост. Я произнесете вие отброяването на Новата година по следния начин: 23:59:59.... 23:59:60??? Например. Не искам да знам какво следва. Много ми е дълга тази година, за да имам търпение да разбера за грешната секунда на следващата.
  Защото е важно от време на време да хвърляме по едно око на миналото.


Тагове:   минало,   плюс,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Миналото, без което не можем. . . И ...
29.06.2010 09:13
Миналото, без което не можем... И бъдещето, което ни чака... Но както е казал древният мъдрец: "Единственото време, което ни принадлежи, е настоящето".
Абсолютно вярно е, но си напълно права, че не можем без поуките от вчера...
Поздрави от Родопите!
цитирай
2. lafuga - ". . . Защото човек не губи нито ...
29.06.2010 09:26
"...Защото човек не губи нито миналото, нито бъдещето. Човек може да бъде лишен само от настоящето, понеже само него притежава. Никой не губи това, което няма."
Марк Аврелий

Благодаря за хубавия коментар. Приказен планински ден ти желая!
цитирай
3. marcusjunius - Ето, кого цитирате вие двамата, ...
29.06.2010 12:24
Ето, кого цитирате вие двамата, Аврелий... Аз тъкмо мислех да се вмъкна с "Вчера е история, утре е мистерия, а днес е дар", но как сега да го направя, като е цитат от учителя-костенурка Угуей от анимационното филмче "Кунг-фу Панда"...

Поздрави :) исках да ви разсмея
цитирай
4. lafuga - Хубава вметка, мен ме разсмя, още ...
29.06.2010 13:33
Хубава вметка, мен ме разсмя, още повече защото мъдростите от детските филмчета лесно ги запомням. Виж как в крайна сметка мъдростта на вековете се грижи за нас отвсякъде.

Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lafuga
Категория: Бизнес
Прочетен: 44616
Постинги: 19
Коментари: 19
Гласове: 358
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930